Saturday 26 September 2015

Kelas smartphone & IG

Sejak join Shaklee under group Jutawan ni, memang banyak kelas yang saya join. Ada yang free & ada yang kena bayar.

Bayar pun tak ada mahal mana.. setakat untuk cover training room expenses jer.. Cikgunya.. upline Shaklee. Dia orang ni pegi kelas yang mahalxx & balik ajar kita orang downline.. Bestkan..





Saya jugak berpeluang join kelas BLOG & SEO yang kalau kat luar harganya beratus..

Bila dah join, saya di masukkan ke dalam secret group "Kelab Blogger Jutawan".. banyak info & tips yang saya dapat dr group tu..






Kelas yang saya attend tiap-tiap (kalau sihat) ialah Kelas Tafsir AQ.

Kelas ni dikendalikan oleh Ustaz Shauqi dari RPWP. Banyak ilmu & tips kehidupan yang saya dapat. Alhamdulillah..


Salam sayang,
Mak yang

No comments:

Post a Comment