Friday 10 October 2014

Multi Vitamin & Mineral yang Pertama di Cipta di Dunia!!!

Vita lea Shaklee adalah multi vitamin & mineral yang pertama di cipta di dunia. Dicipta pada tahun 1915 lebih kuarng 90 tahun yang lepas oleh Dr Forrest C. Shaklee Dalam bentuk cecair.

Asalnya dikenali Sebagai " Vitalize Mineral" dan disingkatkan sebutan kepada Vita-min dan perkataan Vitamin yang disebut asalnya Dari Shaklee.

Peningkatan teknologi telah merubah bentuknya Dari cecair kepada bentuk tablet yang sekarang ini dikenali Sebagai Vita Lea.

Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang di extract Dari sayurxxan & buahxxan, 12 vitamin & 7 mineral penting seperti yang disarankan oleh RDA. Ia diformulasi secara komprehensif & seimbang.

Tablet Vita Lea disaluti dengan serbuk nutrisi - spirulina. Ia dihasilkan dengan kaedah yang terkini & teknologi eksplosif yang kompleks, disebut Sebagai "Explo-tab". Ia merupakan tablet multi-vitamin yang paling pantas di dunia terlarut Dalam air & juga tubuh manusia. Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protein untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecik.

Ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilan Vita Lea Shaklee selama 1 tahun (365 hari) boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%.

VITA LEA SHAKLEE telah dipilih oleh Center For Science di USA Sebagai THE BEST MULTI VITAMIN di Dalam PUBLIC INTREST pada tahun 2000.

Salam Sayang
Zalmin Zakaria

No comments:

Post a Comment