Wednesday 15 October 2014

Hearts

Sapa pernah dengar pasal Program HEARTS by PSMB? Terus terang saya tak pernah dengar sampai la awal bulan Sept bila kawan baik saya fwd link survey HEARTS.

Saya agak skeptical untuk isi survey form tu pada mulanya tapi bila fikir Balik " I got nothing to loose" saya pun isi.


Saya pun terus lupa pasal HEARTS sampai la smlm bila saya dapat email dr Cik Farah PSMB. Dia org suruh dtg dengar taklimat & interview.

Pagi td Dlm hujan, Jem yang teruk, saya sampai kat PSMB Dalam kol 9.10 pagi. Saya adalah peseta yang pertama sampai. Tertanya jugak berapa org la yang datang?? Ramai ke? Mcm mana perangai dia org??

Alhamdulillah. Yang datang hari ni Ada 6 orang. Educated semua tapi semua dah jd full time housewife. Ada lecturer, nutrisionist, banker, accountant & registra. HEBATkan dia orang..

Rupanya PSMB Ada grant dr kerajaan untuk training full time housewife yang nak masuk the working force semula.. Cer google under HRDF.. Mesti jumpa HEARTS program.

Pendek kata.. Semuanya berminat nak attend training yang tak berkaitan ngan ex kerjaya masingxx. Minggu depan kita org start Module 1 &.2.. Doa kan Moga kami semua berjaya..OK!!

Salam Sayang
Zalmin Zakaria

No comments:

Post a Comment