Thursday 2 October 2014

Law of attraction

Kejayaan adalah impian setiap insan. Walaupun begitu, setiap insan mengimpikan lebih daripada kejayaan material, iaitu ke bahagian jiwa Dalam hidupnya.

Pernah tak kita dah terlambat nak sampai office sebab traffic Jem?  Saya tak pernah sebab doluxx saya selalu sampai office sesudah subuh. By 7.20am saya dah sampai office.



Saya selalu terperangkap Dalam Jem masa nak Balik. Sambil memandu, saya selalu bayangkan saya dah sampai umah & sambil tu saya berzikir. Alhamdulillah saya selalu sampai sesudah Azan Maghrib.

Ini yang saya nak cite, bila kita bayangkan  yang baikxx, yang baik jer yang datang kat kita.

Sekarang ni saya membayangkan pada NC yang Akan datang saya Akan berjalan di atas karpet merah sebab dah naik Master Coordinator. walaupun perjalanan tu nampak jauh tapi saya Percaya dengan THE POWER OF DOA.

Bila kita dah bayang kan setiap hari pagi & malam, secara tak langsung otak separa sedar kita sedang bergerak ke Arah tu.

Macam tu jugak bila kita makan supplements. Bila kita minum SHAKLEE ESP & MEALSHAKE & PERFORMANCE DRINK, kita bayangkan kita dah kenyang.. IN SHAA ALLAH, rasa lapar tu lambat datang.

Macam hari ni saya puasa. Subuh tadi saya sahur ngan ESP+ MEALSHAKE+PERFORMANCE DRINK, saya tak rasa lembik & dahaga sangat. Masih bertenaga untuk buat keja umah.

Sebenarnya melalui LAW OF ATTRACTION, Allah mengajar kita berfikir & berjiwa besar...

FIKIRXXKAN..

Salam sayang
Zalmin Zakaria

No comments:

Post a Comment