Tuesday 30 September 2014

Bila hati sudah Cemburu


Bila Tengok topic saya tu mesti ramai tertanyaxx.. CEMBURU??? Ha ha ha.. Jangan terkezut.
Manusia memang dilahirkan dengan perasaan CEMBURU. Kalau tak macam mana kita nak maju.
Tapi kdgxx Kalau terlebih Cemburu Akan membinasakan kita.

Saya nak cite pasal Cemburu yang baikxx belaka.



Pernah tak kita tgk kawanxx kita yang masa sekolah dulu selekeh jer. Ikat rambut macam tak Ada tangan, pakai tudung yang tak bergosok.. Aadakan!!! Tapi sekarang kita Tengok lepas 5-10 tahun, Wahhh makin bergaya, kulit makin cantik, penampilan seba serbi.. Terbaikkk!!! CEMBURU kan!!!

Jangan CEMBURU tapi sebaliknya Cuba korek rahsia kawan kita tu. Mana la tau, kita pun bole jadi macam tu.

Sama macam Dalam bisnes pun. Kita mesti Cemburu Tengok kejayaan orangxx yang tier dahulu Dari kita.. Kita dekati mereka & fotokopi apa any dia orang buat.

Kita ikut cara dia orang cakap, pakai,tulis & sebagainya.

Itula yang saya Cuba buat selama 1 tahun bersama Shaklee ni. Saya ikut resam leaderxx saya. Aa yang dia orang suruh buat, saya buat. Apa yang dia orang cabar saya buat, saya buat.

Pendek kata.. Mak borek anak RINTIK. Sebabnya saya CEMBURU dengan kejayaan dia orang.



Dulu muka saya Ada banyak jeragat & jerawat yang tak malu keringxx. Bekas jerawat yang hitamxx. Bila saya Tengok muka saya pun macam tak selera jer.

Saya dok fikir.. Nak pakai produk apa ya?? Macamxx yang saya dah guna.. Dari yang paling murah hingga lah yang paling mahal..

Rupanya jawapannya Ada kat Shaklee. Saya consume Shaklee COLLAGEN Powder, Vitamin C, Vit B Complex $ Vitamin E Complex.. Seminggu sekali guna masker Vit C + Vit E..

Alhamdulillah. Kulit saya makin cantik & glowing. Saya buat semua ni untuk gembira kan hati suami.. Biar bila dia Balik keja, sejuk jer hati dia..

Salam sayang Dari saya..

Zalmin Zakaria
SID 955193
0123462139

No comments:

Post a Comment